Tuesday, April 2, 2013

31 March 2013 .

alhamdulillah . genap dah umur aku lapan - belas - tahun \(•ˆ⌣ˆ•)/ aaaaaa besar dah aku . dah boleh dah berlagak masuk wayang tengok movie lapan belas sx sambil buat muka bangga hohohohoho em em lepastu tak lama dah boleh nikah dah ni hihihihihihihihihi (( nada gelak gatal )) em tetiba sabit nikah buuuuu . 

okay mula mula macam ni . masa tu tiga - puluh - haribulan - tiga . tak masuk lagi birthday aku . kiranya macam lagi berapa jam baru betul rasmi tapi tetiba tengah khusyuk aku hadap komputer sambil sibuk nak kemaskini upu nak pilih cpurse benda tetiba......................

umi datang dari dapur , nyanyi lagu happy birthday sambil pegang kek . aku pun macam... omg omg omg omg ~('-'~) (~'-')~ tak tahu nak buat apa . macam biasa , menangis terharu dulu ehehehehhehe . lepastu wishhhhhhhhhh panjang panjang *dalam hati* lepastu okay tiup lilin lepastu aaaaaaa potong kek makan blaaa blaaaa . 

tepat jam pukul dua belas , Fie text . wish birthday . lepastu on twitter , Fie juga wish -.- berapa kali nk wish ? nak tunjuk betapa dia ingat lah tu em em so manis nomnomnom hihi lepastu Na pula wish lepastu aaaaaaa orang lain lepastu lepastu mula lah sesi 'terima kasih' dekat timeline facebook pulak .

TAPI.

sebalik gembira terharu aku tu , dalam diam aku check juga hp ni mana tahu tetiba si blaaa blaaa text wish . punya aku berharap dia wish malam tu juga tapi.......... OK. Dia terlalu sibuk berjimba dengan kawan dia sampai aku pun rasa ok dia tak ingat hahahahahahahahhahahahahhahahahah takpe . biarlah . biar biar biar . ceh biarlah sangat padahal kejap kejap kang tengok handphone sambil berharap please lah wish jangan buat koi tertunggu macam ni uuuu (˘̩̩̩.˘̩ƪ)

malam tu free call aku habis macam tu . inilah kehidupan seorang janda beranak lapan . lol de hell . lapan lah sangat t(-.-)t free call yang maxis bagi berlalu macam air mengalir . tak macam setengah orang , bila dapat free call mula bergayut on the phone sampai panas mengelegak telinga . tapi aku tak . malam tu telinga aku sejuk em em lol lawak hambarnyaaaaaaaaaaaa zzzzz . haziq yang tibai free call tu pahceroh gayut dengan entoh sape pun tak tahu ha lantak asal result exam kau teruk , memang aku cincang kau haziq . em tetiba sabit exam brrr .

ESOKNYA .

bangun pagi , tengok handphone . oh dia wish . simple . as simple as abc123 . eh tetiba . em em okay biarlah . nampak tak.............. 'biarlah' .  apa yang aku harapkan , tak sama dengan apa yang jadi . okay again again , biarlah ~ lol losernyenyenyenyenye bhahahahaha ceh padahal hati sedih broken heart gitu sebab ngape wish gitu patutnya wish la macam em macam em em em okay .

malam tu . tak tahu kenapa . badan panas . tetiba demam tak tentu hala . hell betul demam time birthday . nampak macam aaaaaaa brr maka terlantar di rumah tak ke mana . tetiba lagi sepuluh minit nak masuk satu april , Pudin whatsapp . wish birthday . em kali ni nak menitissssssssssss air mata gua . amboi , keknya menitis ayat he he he . menitis terharu . thanks Pudin  (˘⌣˘)ε˘`) LOL AHAHAHAHAHAHAHHA TETIBA SELIT EMOTICON HAK INI . Dok . jangan salah faham . ini emoticon , '' friendship last forever '' - sharifuddin . pun boleh .


lepastu Faiz pula wish . katanya saja wish lambat nak jadi orang last brr brrr brrr ni loser . kenapa semua orang suka jadi orang last t(-.-)t suka sangat buat aku tertunggu dan berharap lepastu sedih ceh konon nak suprise lah tu biar aku ingat belaka dah lupa birthday aku nomnomnom . tapi walau macam mana pun tak boleh nak lawan Yulia . tiap tiap tahun memang dia paling last yang wish -.- aaaa tak kisahlah , awal ke akhir ke tengah ke kalau wish , aku ingat juga <3


Happy Birthday Nur Zahraa binti Hamdan yang........ comel.

The End .