Wednesday, February 6, 2013

test test test satu dua tiga ehemmmmmmmmm.

omg . lama gila tak updated belog . belog pun dah jadi macam belog tinggal fuuuuuuh nasib baik tak lupa lagi password dengan email kalau tak mati kena buat belog baru . btw perlu ke buat belog baru ? omg . perlu ke perlu ke perlu ke , baik pergi makan nyamnyam lagi sedap .

blaaaa blaaa blaaa . 
ok tu baru kata kata pembuka bicara . lantaklah aku nak taip apa pun. like... kesah ? omg . kerek doe bhahahahaha ha em haa .

dan nahhh. hidup lepas spm adalah sangat so boring to the max . sumpah rasa loser gila duduk rumah makan tidur makan tidur ternak lemak je kerja aku. tapi itu dua bulan yang dulu . sekarang aku dah berkerjaya . amboii boii boii kau , berkerjaya lah sangat puih puih bhahaha walaupun aku kerja kuli kuli je tapi ok at least kerja tu xd lah berat sangat sampai kena angkat batu bata besi apa jadah semua . eh no no no em ramai tanya aku kerja mana . ah pusing je temerloh tu , pappp jumpa lah nanti . temerloh tu bukan besor mana pung tenenenene ok.

alhamdulillah , gaji bulan dua dah dapat ! and... yeayyy rasa nak joget tarian zapin . gembira so much i tell you. gaji yang dapat dengan duit yg umi bagi mmg rasa lain ok. bila dapat gaji tu , rasa macam omaii omaii omaii aku dh ada duit sendiri . hasil kerja aku sendiri . alhamdulillah , terima kasih Allah atas rezeki ni :-)

tapi tak lama lagi , aku nak resigned :( omg sedihnya . jap. pasang lagu ombak rindu.. tenenene em ah tetiba . tak . ini serious . aku nak resigned :( bukan sebab aku tak suka tempat kerja aku tu (INI TIPU. KERJA TU OKAY TAPI ADA ORANG DEKAT SITU YANG TAK OK SO BOLEH KATA NI 20 % SEBAB AKU NAK BERHENTI ) Muahahahahahha . tapi main reason , sebab aku nak ambik lesen . 

ya ya ya .
aku tahu . memang boleh ambik lesen sambil kerja tapi , like -______- eh hello , dh lah cuti seminggu sekali . takkan time cuti tu gua nak pergi settlekan hal kereta ? OH NO WAY ?!?!?! Time cuti adalah time gua nak bermanja dengan yang tersayang . hahahahaha puih geli pulak. tak . maksud aku , time cuti is time rehat . bukan time cuti = time settlekan lesen . cuti ke macam tu ? pfffft -.- 

okay dah cukup pasal kerja . em kejap nak fikir nak tulis apa lagi em.
seminit.
dua minit.
setengah jam kemudian...

i miss school :( ah koya cakap omputeh . jap . tukar tukar ---> GUA RINDU SEKOLAH SO MUCH I TELL YOU . 

omg . rindu gila dekat kelas lima alfa dua ribu dua belas . walaupun macam tak berapa nak sepasukan antara satu sama lain , tapi ah rindu faham tak rindu . rindu nak kena marah dengan cikgu sama sama . rindu nak tiru homework bila rasa malas gila nak buat :(
rindu nak kutip hutang kelas korang ( well , gua kan bendahari kelas ) ah semua lah . kang listkan dekat sini , mula meleleh hingus sambil menaip tskkkkkk tskkkkkkk .
-
-


gambar ni masa tahun dua ribu sebelas . masa time biology . main bedah katak bhahahaha omg. rindunya rindunya rindunya.

dah lah. penat taip rindunya rindunya rindunya . bukan boleh balik semula pergi sekolah belajar balik macam ni. time sekolah dulu , sibuk sangat nak cuti hahahahahahpuihh laaa :( 

Ok bye.