Sunday, February 17, 2013

L O V E ?

Love ? apa itu ? hahahahahahahahapuih . jangan cakap soal hati dengan aku . aku sendiri dah tak ingat berapa lama aku single . ini serious . 

tak semestinya dua puluh empat jam aku melekat tak lekang dengan handphone , semua pakat kata '' eleh , saraa tak habis habis text dengan pakwe .pakwe mana kau text tu ? '' . hahahahaha de hell . cukuplah tafsiran selama ni anggap aku ada boyfriend ke pakwe ke ehem ehem ke apa ke . 

kenapa tak cari je yang ehem ehem baru ?

aku sendiri dah bosan dengan soalan tu .apa lagi nak menjawabnya . kadang kadang aku main tukar tukar je jawapan dia bhahahahha em . btw , perlu ke cari ? entahlah .aku dh malas nak fikir :) tiap kali dah berkenan , mesti ada halangan . mesti ada gitu , mesti ada gini .aku dah penat sakit hati jiwa raga apa semua . so better aku duduk diam diam .

bukan putus asa . tapi . entah .siapa boleh tahan dengan perangai aku yang tak menentu kadang kadang nak bermanja tak kira masa , kadang kadang nak kan perhatian yang berlebih , kadang kadang tergedik melampau , kadang kadang suka fikir negatif . 
ouh okay tell me , lelaki mana yang boleh tahan ? KALAU ADA , BAK DATANG SINI . KITA NIKAH TERUS . ah gatalnya . ok lantaklah . kata dah lapan belas ? bhahahahah poyolah .

aku tunggu orang lagi ke ?

yang ni pun. aku dah bosan dengan soalan macam ni. tak............................. aku tak tunggu. ( ITU KATA TANGAN YANG MENAIP ) . tapi........ ye. aku tunggu lagi. sikit sikit. em. ( ITU KATA HATI YANG TAK PERNAH MENIPU ) Y___________Y . ok cop apa ni em em em . hm. berharap itu ada , tapi dah tak berharap setinggi gunung macam dulu lagi . sebab apa ? sebab aku tahu. burung pipit mana boleh terbang dengan burung helang . aku pipit , dia helang . pipit comel ke ? em tukar. burung merak lah. lawa sikit hahahahhahhahahapuih *LAWAK HAMBAR* 

ok kali ni betul betul .aku tak berharap macam dulu tapi em bila - ada - perempuan - rapat - dengan - dia................. mulalah aku syaitan menghasut aku untuk cemburu buta ta ta ta ta . de hell betul . tak . LISTEN ! eh silap. em LOOK ! jealous aku di sini bukan jealous sebagai antara GIRLFRIEND JEALOUS KEPADA BOYFRIENDNYA . ouh no no no . bukan jealous macam tu sbb antara kami , takde ikatan apa apa . cuma..................

aku terasa tergugat .tercabar .terpinggir :((((

aku takut si perempuan mampu membuat dia tak tidur malam kerana rindukan beliau . aku takut si perempuan mampu membuat dia tersenyum gelak selok pahceroh tak henti .aku takut si perempuan............... mampu membuka pintu hatinya yang selama ini telah aku cuba buka namun tak berjaya .itu yang paling aku takutkan :(

minta maaf wahai lelaki si tett tettt ( IDENTITI DIRAHSIAKAN ) Bhahahahhaha geli dirahsiakan bagai padahal semua orang dah tahu siapa lelaki yang dimaksudkan .em.

wahai si lelaki yang dimaksudkan , 
minta maaf atas kekurangan diri ini . minta maaf atas kecemburuan melampau diri ini .minta maaf andai pernah memaksa itu ini . minta maaf andai pernah membuat terasa bosan . minta maaf...




Sekian.