Tuesday, December 4, 2012

assalamualaikum warahmatullah :)

alhamdulillah , spm is over tenenenenenenenenene *kibar jalur gemilang* dan........ school is over tooo tskkkkkkkkkkk :'(

spm habis , itu paling gembira. tapi sekolah habis , itu tidak. sesungguhnya itu tidak menggembirakan :\ walaupun ada pepatah inggeris mengatakan ''school is suck'' di mana maksudnya sekolah itu teruk tapi....... trust me. kau tak pergi sekolah , kau lah manusia paling bosan dalam dunia ni.

why did I say so ?

like um okay. sekolah is boring. like seriously memang betul pun. tapi 'boring' di sini bermaksud em boring with those homeworks and rulesssssssssssssssssssss!! -___- aku mengaku masa sekolah dulu dah entah tak terkira berapa kali aku merungut homework bertimbun , kena bangun pagi , iron baju , basuh kasut , extra kelas pagi petang siang malam , rules itu rules ini , tak boleh nak bergaya sikit kena merit and whatsoever... yeah. semua student macam tu.

tapi.........................
dekat sekolah lah sebenarnya tempat kau bergosip , melepak , mengumpat , buat meeting dekat belakang kelas time cikgu xde , dating dgn boyprend girlprend , usha crushhhhhhhh , usha cikgu handsome cikgu cantik bagai and blaaa blaaaa blaaaa lagi.
even baru khamis lepas di mana 28/12/2012 , aku baru bergelar ex-Tualang's , aku dh rasa rindu gila dekat sekolah. serious.

dalams sehari dua tu mungkin rasa ouh maii so heaven to the max makan tidur online makan tidur online je dekat rumah. yeah.......... tapi itu sehari dua. JE.
masuk hari ketiga , aku dh rasa borink. i miss my friend. my schoolmates. my classmates. and kawan kawan dekat dorm asrama :')


even baru dua tahun aku dekat tualang , aku rindu semuanya dekat situ. pertama kali aku jejak dekat sana , tak pernah rasa akan rindu Tualang sampai macam ni sekali. banyak sangat benda aku belajar dekat sana. terlalu banyak.

4 Alfa , 5 Alfa. 
Kelas yang dulunya aku rasa macam urgh -_- tapi sekarang , aku rinduuuuuuuuu nak duduk dalam kelas tu. nk belajar dalam kelas tu. nak kutip hutang budak budak kelas tu well aku kan bendahari hahah em em k terlalu rindu. tak tipu.

10th Generation.
Ni nama batch 95 dekat Tualang. Walaupun aku tak berapa nak rapat sgt dengan semuaaaa form 5 tapi idk why aku rindu semua sekali. perangai diaorang , ragam diaorang. tak kira lelaki atau perempuan. 

Blok Siti Aisyah. Blok Siti Fatimah.
Yang ni nama hostel. aku pernah duduk dekat dua dua sekali. tapi last last nk spm , aku duduk dekat aisyah. idk why , i miss all the moment. lagi lagi bila duduk satu dorm dgn Pikah , Asma , Mimi and Zaza. Rindu nak dengar Pikah memekak , Rindu nak kacau Asma otp dgn Safwan , Rindu nak menggedik menggatal dengan Zaza , Rindu nak makan minum tidur sama sama dgn korang :')



Hm. Bye Sekolah :')