Monday, September 24, 2012

macam yang saya agak.
bila susah , awak mula cari saya. bila senang , awak tak kenal saya. awak hilang entah mana. awak tinggalkan saya.

sigh.

pernah ke awak fikir apa saya rasa bila awak buat macam ni? Tak.

awak pentingkan diri sendiri. selama ni , saya cukup sabar layan awak. layan sedih gembira awak bercerita pasal dia apa semua. tapi..... awak kena ingat. saya manusia. saya tak mempunyai tahap kesabaran yang cukup cukup cukup tinggi. saya minta maaf.

selama ni , ramai kata saya terlalu bodoh sebab bagi awak peluang. sebab banyak bersabar dengan awak sedangkan hakikatnya saya terasa macam dipergunakan je. demi untuk kepentingan awak sendiri :')

awak banyak bercerita tentang dia. 
terlalu banyak. 
sehingga suatu peringkat , saya dah tak cukup kuat untuk berpura pura yang saya memang tak kisah sedangkan.....

dulu mungkin saya berkawan dengan awak dengan harapan akan terbuka hati awak untuk saya. tapi saya silap. saya salah. awak lebih memilih dia sehingga ke hari ini :')

saya tak salahkan awak. saya tahu itu pilihan awak. just go on.
tapi tipulah kalau saya kata , saya tak kisah. saya tak peduli. hari hari saya kisah , saya peduli. tapi saya pura pura macam tak nak peduli. saya dah tak sanggup.

awak cuma akan cari saya bila awak bosan.

sedar hakikat tu.
saya bukan sesiapa. dah sampai masa untuk saya cuba jauhkan diri dari awak. 
silap saya sebab tegur awak dulu. kalau saya tak tegur , tak kan jadi sampai macam ni kan ?

tapi.

inilah takdir dan saya tak kan pernah salahkan takdir dengan apa yang jadi :')

assalamualaikum.