Saturday, May 5, 2012

Sekarang .
Semua dah berakhir . 04 May 2012 . Itulah tarikh keramat pengakhiran segalanya .

Cukup sampai di sini . Antara kita dah tiada apa apa :-)

Dear SF , 
Setelah hampir dua bulan awak tinggalkan saya , dan sekarang baru lah saya menamatkan segalanya .
Dua bulan . Enam Puluh Hari . Lapan Minggu .
Bukan lah suatu masa yang sekejap untuk saya terus tunggu awak . tapi saya tetap tabahkan hati menunggu sehingga hari ini .

Benarlah kata orang bahawa '' Penantian Itu Ternyata Suatu Penyiksaan '' .

Selama dua bulan saya tunggu dan ini yang saya dapat . 

Awak masuk dalam hidup saya . Dan inilah hasilnya . Ini yang awak beri untuk saya . Awak berjaya buat pintu hati saya terima awak sepenuhnya setelah hampir dua tahun hati ini tak mampu untuk menerima orang lain selain Hafiz Zailani .

Dua tahun . Bukan jangka masa yang sekejap bagi saya . Dua tahun hati ini tak mampu terima lelaki lain akibat terlalu sayangkan bekas yang dahulu .

Setelah hampir sebulan dengan awak , saya yakin bahawa hati saya dan sayang saya kini milik awak sepenuhnya . Saya dah bersedia nak bagi sayang dan hati saya dekat awak .
Tapi..... Lain pula yang jadinya .

Mula mula awak bagi saya harapan . Saya terima . Kita bersatu . Lepastu awak hilang . Gantung saya tanpa tali . Biarkan saya begitu sahaja . Saya setia menunggu . Dan akhirnya....... Inilah yang terjadi .

Awak buat saya begini . TANPA SEBAB . Apa salah saya ? Apa dosa saya ? :'-)

Sesungguhnya saya tak tahu .
Saya terima ini dengan hati yang terbuka . Ini takdir Tuhan namanya .

Awak jangan pernah risau . Saya Okay . Saya tahu saya kuat .
Awak juga jangan pernah risau . Saya tak akan pernah sekali memburukkan awak depan sesiapa pun .

Itu janji saya .


Kini Nama ni dah tiada lagi makna nya .


Begitu juga dengan ungkapan ' I Love You Always and Forever ' ini .

Dan.....


Tuhan , Tolong tabahkan hati aku . Kuatkan hati aku .

The End .