Tuesday, July 3, 2012


Okay Hye.. Ehem Assalamualaikum :-)

* tengok sekitar belog.... * Phewwwwwwwwwww.. Lama tak updated . Lama tak log in apa semua . K sangat lama . Nasib baik tak lupa password belog ni hihihi k...

* tengok kalendar.... * Okay harini tiga - julai - dua ribu dua belas . esok dah empat , lusa dah lima , lepastu enam dan seterusnya . sekarang , menghitung detik nak tunggu lima - haribulan - sebelas - dua ribu dua belas . ada apa ? ada............ k S P M :'-)

sepatutnya sekarang dah start struggle apa semua , tapi akuuuuuuuu ? boleh lagi duduk goyang kaki tangan kuku apa semua . bila free , buku haram nak sentuh . apa teruk sangat perangai . last minit baru nak study , lepastu dapat result teruk . lagi... Eh ? K bebel dekat diri sendiri . ehemmm u_u


dan this... tangan siapa tu ? nama siapa tu ? eh eh ?

Its ' Judin ' . K... Siapa dia ? My Boyfriend ? Eh bukan :-)

kenal dia dekat facebook , tapi tak pernah nak bertegur . lepastu dekat twitter . entah macam mana tiba tiba hati tergerak nak tegur . cakap dekat Fie apa semua . Fie kata , tegur lah kalau berani . So... tegur je lah kan .
Everything began with ' Assalamualaikum :-) ' . Dan alhamdulillah , dia bagi respon baik punyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Mula mula memang takut nak tegur , sebab k.. malu --' aku perempuan , tak kan aku nak start dulu buatnya dia tak reply mana nak letak muka hahaha tapi i don't know why , aku terlalu berani .



makin hari makin lama makin rapat . like seriously , hari hari text apa semua . cuma... now dah lain sikit . dia macam... k macam dah berubah apa semua . tak tahu kenapa . 

kalau dulu , dalam sehari mesti on the phone walau sekejap .
kalau dulu , mesti tak pernah tak text walau sekejap .
kalau dulu , bila lambat reply text , mesti dia gelabah .
kalau dulu , mana mana dia nak pergi dengan siapa mesti dia bagitahu .
kalau dulu , even dia tengah drive , dia mesti akan text .
kalau dulu , tak kan pernah ada istilah '' tiada kredit '' .
kalau dulu , se sibuk mana pun mesti tetap akan text .
kalau dulu , mesti tak kan pernah tak ada goodnight text .
kalau dulu , bila dia bangun je mesti terus akan text .

kalau dulu....



tapi sekarang...

sekarang nak on the phone pun dah susah . entah bila last on the phone dgn dia pun xtahu lah .
sekarang nak dengar suara dia pun , sangat susah . kalau nak dengar , time call dia kejut subuh . tu pun sekejap sangat.
sekarang nak text lama lama macam dulu pun dah tak boleh , tak tahu kenapa . dia macam busy teramat sangat .
sekarang , terlalu banyak dah alasan apa semua tu .
sekarang , selalu xde kredit . selalu . sangat .
sekarang , dah xde dah nak bagitahu nak pergi mana mana .
sekarang , bila tak reply text , xde dah nak text empat lima , misscall sampai empat lima .

hahaha k , like seriously . i miss him . the old him . the memories . i miss the old us , judin :'-)


sampai ke Terengganu , saya bawa nama awak... 

kenapa awak berubah sampai macam ni sekali ? Mana laaaaaa Judin yang mula mula saya kenal dulu ? Saya rindu kan dia . Rindu dia yang lama .

Semua orang ingat kita couple . Awak , saya punya . Saya , awak punya . Tapi hakikatnya... Kita bukan . Kita tiada apa apa . Antara kita , xde istilah ' couple ' . Kita cuma kawan . Antara kita cuma ada ' Kawan ' .


This... Dah lama saya nak tunjukkan dekat awak . Tapi saya xd keberanian .
' Kena Reject ' .
Dua perkataan tu yang membuatkan saya sangat takut nak confess .

Sejujurnya , 'kawan' tak cukup untuk saya . Saya nak kan lebih dari tu . Saya tahu awak tahu apa yang cuba saya bagitahu awak selama ni . Saya tahu awak perasan dengan apa yang cuba saya sampaikan . Tapi awak berpura pura seolah olah macam tak faham dengan sign yang saya bagi haha nevermind .

Saya tahu .
Awak mungkin... Mungkin dah jumpa orang lain yang lebih sesuai dengan awak . Its Okay :'-)


Judin Abdul Manaf.

Walaupun saya suka awak , tapi kalau saya je yang rasa macam tu tak guna juga kan .

Kadang kadang betul juga apa orang kata .
Bila suka , tak semestinya kena bersatu . Kalau betul kita lebih 'bahagia' dengan title 'kawan' je pun , itu dah cukup untuk saya .

Saya sebagai kawan... Saya doakan yang terbaik untuk awak dan dengan sesiapa sahaja :'-)