Tuesday, March 27, 2012

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Okay hye . sebenarnya harini saya-ponteng-sekolah O.o okay bukan ponteng tapi ' mc ' . serious . tak tipu * geleng geleng kepala * u__uV
okay ini entry pendek jeeeeeewwww . nak tulis panjang panjang , okay cukup tak larat .


dah dekat seminggu aku dekat rumah . mc . demam . batuk . selsema . pening kepala . sakit tekak . sakit mata . semua ada . minggu lepas tak pergi sekolah pun start hari khamis tu . okay aku tak larat sangat .___.

ramai tanya '' kenapa balik ? '' . '' eh tak duduk asrama dah ke ? '' . '' eh dah berulang ke ? '' and so on.... haha penat juga aku nak jawab semua yang tanya tu . tapi its okay . aku mc mc mc mc mc dan mc... k dah lepas ni jangan tanya lagi .


yang kedua... saya rinduu kawan kawan baik saya . okay ini jujur . pengakuan jujur . takde tipu . k... 

bila balik rumah je , dalam hati aku terus '' k petang ni nak keluar ah . jumpa blaa blaa blaaa '' . sekali tu . okay . aku tak sihat dan sampai sekarang dah dekat seminggu aku dekat rumah , aku tak jumpa sorang pun kawan aku lagi . * lap air mata *


'' smile just like i never been hurt '' .

saya comel . k hahaha cukup . xd kaitan . 
dan yang ketiga.... '' jangan jadi hamba pemuja pujangga cinta '' . 

hmmmm * tarik nafas dan lepas * . Okay . lepas ni cukup . jangan pernah tanya ' saraa , mana boyprenddddd awak ? ' . saya tak tahu . dia hilang . entah ke mana , sekali lagi . saya tak tahu .
mungkin saya bukan yang terbaik untuk dia . saya dah cuba jadi yang terbaik . tapi...... K.

biarlah saya simpan semua kenangan kita . manis dan pahit dalam diri ni . ye . tak kan pernah saya lupa .

dan kini makin lama baru aku sedar . aku nak spm dah . kenapa perlu main main lagi . masa tu emas . masa tak tunggu kita . kita ni yang kena hargai setiap masa yang berlalu .

umi selalu pesan - spm cuma sekali . tak salahkan korbankan masa untuk dua tahun demi spm ni .

okay . dan itu . cukup benar .

'' i'm waiting . for nothing ''

seharusnya...
aku tak patut tunggu seseorang yang belum tentu akan menjamin masa depan aku . 

jadi . cukup lah sampai di sini .
selamat - tinggal - cinta . semoga awak bahagia di samping sesiapa pun :-)


'' saraa , awak okay ke ? ''

hewhew peacee . saya okay . jangan pernah risau tentang saya . diri saya dan apa yang ada kaitan dengan saya . 
bila orang tanya - are you okay ? saya hanya akan kata saya okay :-)

bila saya jatuh , pandai lah saya bangun sendiri .
bila saya sedih , pandai lah saya menangis sendiri .
dan bila saya gembira , pandai lah saya ketawa sendiri .

menyusahkan orang . itu bukan sikap saya .
cukuplah semua kawan kawan saya bahagia , itu dah cukup untuk saya .

Saya Okay . Kbye .