Sunday, February 5, 2012

assalamualaikum and hello n___nV

okay first err okay hari isnin ni k.... isnin ni nak masuk hostel dah k cun sangat . mula mula macam whoaaaaaaaaa eksaited kemain lagi nak masuk hostel . yelah firstime kan duduk hostel , tp bila dh macam nk dekat dekat ni err k mula ah macam tak yakin je T.T rasa macam nak menangis gila gila gila gila pun ada sebenarnya . hmm hmm so sad so sad so sad k so sad -______-

lepastu k dapat sama aras dengan mimi . hmm hmm k nasib baik ! ingtkn dpt sama dorm , k mmg best lah kan kalau sama dorm sekali tu k tak dapat . dapat sama aras pun jadi lah -.- lepastu lepastu td pergi shopping barang . mcm mcm aku beli . baldi la , sabun la , itu la ini la . dekat 3 jam kut mencari barang je . itupun ada yg tak lengkap lg -.- harharhar lepastu k barang makan . k barang makan lh yg paling banyak gila gila gila sekali . ada biskut coklat , ada biskut teddy , ada swiss roll ada k macam macam hmm hmm itu yg penting .

blaa blaaa blaaa so hostel , wait for me . isnin petang nanti dah check in . ya allah , macam tak rela je ni hmm k dah diam . cukup pasal hostel .

err k lepastu hmm maybe x bawa hp kut . sbb sbb sbb exco tahun ni is like so beriya gila you know -________- ahhh geram aku ! konon tak kasi bawa hp , padahal diaorang pun sama je sebenarnya tskk tskk k tak bawak hmm tak dapat text tak dapat call . ikutkan hati nk bawa je , who cares kan ? tp ouh no no iTak rela kut hp kena rampas -.- me is so sayang my hp okengg ~ ouhhhh emmmm jay , makin sad T__T 


and thissss... hmmm hmmm T,T

okay ni benda yang paling aku takut sekali . 

dah sedia maklum bila masuk hostel mmg for sure all of us makin jauh and jauh and jauh sebab tak ber contact antara satu sama lain kan . diaorg dengan life dekat luar , aku dengan life dekat hostel . like seriously , lepasni mesti kita makin jauh jauh dan jauh ? lepastu mesti aku macam terpinggir lepastu hmm k banyak gila lepastu . cishhhh negative thinking betul -.-

okay watlekkk . 

fie , nnt saya mesti rindu awak . serious . bila sedih , nnt sy nk mengadu dekat siapa ? ptg ptg dh tak de dh nk keluar merempit ni lagi dah . k..... na  , nnt kita dah jarang date dekat taman belakang . dah x dapat dah nak tgk budak budak main bola dekat taman belakang tu hahaa . okay pott , harini baru kita jumpa setelah sekian lama tak bertentang mata kan ? aku rindu kau . aku rindu kau sebenarnya tp malu nk cakap nnt kau bangga hahaha -.- okay lepastu sarol . k yg ni hahahaha aku tak mmpu nak kata apa apa . action speaks louder than words . k tu je yg mmpu aku katakan :') syapik ? hahahahahaha nnt kita mesti nk rindu hang dengan awak apa semua tu lah . ehhh yulia ! awk awk , nnt kalau rindu , mention je kita bnyk bnyk kali dekat twiit okay bebeh :*

okay fine . saraa beriye -.- hahaha okay mmg laa nk masuk hostel je pun tp aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! :( so sad so sad so sad so sad so sad .

kbye .

p/s : S F , i will miss you love . take care .