Sunday, February 19, 2012

assalamualaikum and hello n__nV

okay first , lama tak updated belog . sebab ? k....hostel . okay . balik je rumah terus semua serbu tanya yang pelik pelik . hewhewhew macam '' canee duduk hostel ? best ? tak ? makanan sedap ? '' and blaaa blaaa blaaa blaaa lagi sampai aku penat dah nak jawab :\ 

okay life kat hostel tak de lah teruk sangat . ye . tak-de-lah-teruk-sangat sebenarnya . tapi.........ok tak tahan sebab hari hari kena bangun awal gila . seawal 5.30 pagi untuk berebut shower -.- pfffft tak seronok betul . serious . lepastu lepastu okay.....

harini dah kena balik dah . okay , balik --' ouh no ! bangun pagi td , mula terdetik dah . acanooo kalau malas nak balik harini ? agak agak boleh tak ? tapi......... ouh me is so tak berani untuk buat macam tu . kantoi dgn warden nnt , tak pasal . apa pun xdapat -___-

Okay . Tamat .
Cukup pasal HOSTEL .


okay , i miss him so much....now .

sekarang dah tak sama macam dulu . dua dua dah makin bz . okay spm kan . homework berlambak . pagi , dah pergi sekolah . balik sekolah , pergi prep . lepastu petang , time beriadah . k.... lepastu malam , prep lagi + extra kelas . lepastu habis prep , nak kena buat apa yg patut . kemas buku , iron baju , basuh baju and etc etc etc . tengah malam , dua dua dah penat . tidur awal .

kesimpulanya , memang dah xd masa for both of us macam dulu dulu . 


kalau dulu , sebelum masuk hostel mmg lah aku macam errr -_____-'' tapi sekarang , aku dh tahu life hostel macam mana . so okay . aku try faham . mula mula aku terasa macam dia tak take serious on us . tapi bila aku fikir dari sudut yang +ve , okay... ada baik jugak keadaan jadi macam ni . aku nak spm . takde masa lagi dah nak main main . serious :\ 

homework makin lama makin menggunung . dua-puluh-lapan-haribulan nak exam dah . tapi satu benda tak study lagi . serious . tak terasa pun macam nak spm je tahun ni . Ya Allah -__- gila teruk perangai aku . kalau kepala otak aku ni cerdik genius gila much , boleh laa kan nk study last minute . erghhh k... :\
-
-
lepas ni 3 minggu aku tak balik . tak online . ouhhhhh shooo kewl you know -.-
okay bye . till here . the end .

p/s : S F , IMY .