Thursday, January 5, 2012


haii saya saraa hamdan dan saya rasa saya nampak comel sangat dalam gambar dekat atas ni . lol k joke joke , please jgn troll saya . k dah diam .

ehem * cough * k empat-haribulan-satu-tahun-dua-ribu-dua-belas . k tadi umi aku hantar pergi sekolah bapak gila awal . dalam pukul 6.35 tu dah masuk kereta away pergi sekolah -.- sampai sekolah , tengok dah ramai budak hostel naik pergi kelas k so takde lah janggal sangat k masuk kelas . ouh ye kelas aku kali ni dekat tingkat dua , dekat dengan tandas dan sangat jauh terperuk dekat hujung bangunan -.- 

nampak zaza , peluk cium jerit aaaaa rindu zaza gemuk gelak gelak macam kelas tu aku dengan dia je ada . yeahh duduk sebelah zaza , bawah kipas . ouh cool (Y) tempat yg sangat startegik untuk aku tidur dekat dalam kelas tu nanti lololoooo -__-

btw , kelas aku kali ni buruk . hahaah serious . buruk . tak lawa . tak omey u_u

 lepastu turun perhimpunan . cikgu pendi dahi luas cakap '' semua pelajar boleh duduk '' . alololooo baik gila hati murni cikgu u_u . lepastu lepastu turn ayahanda pula bercakap SEPATAH DUA KATA -.- padahal ~ BERPATAH PATAH KATA , k.....lepastu masuk kelas . cikgu syuk masuk . k dia ajar add math tahun ni . omg omg omg omg nebesss ! taa pernah belajar dengan dia tapi k dia banyak tanya itu ini k tak suka k sama macam bini dia , cikgu fadhilah hahahaha k dah diam . 

lepastu dapat jadual . jadual kelas . k nak terkeluar biji mata tengok '' WAKTU BALIK '' -__-


nahhhh , and this is what we called '' OUHHHHHMAIIIIGOSSSSHHH '' . mahu kebas my ass duduk lama laa dekat sekolah tu . ouh no ! ouh no ! ouh no ! tskk tskk :'( 

k abaikan . 

p/s : dah dua hari tak sweet sweeet sour jelly belly ( ayat pian ) dengan dia . k dia ego . tak nak reply msg orang . k . sabar . tadi main poke poke kejap . alololooo sweet betul . main poke poke pon boleh kan ? HAHA K -___-  BYE .