Saturday, January 7, 2012

assalamualaikum and hello people u_uV

k harini tujuh-hari-bulan-dua-belas . hari sabtu . k tadi ada gotong royong dekat sekolah dan k aku sangat rajin nak datang . kenapa ? sebab k aku dah taa tahan tengok kelas aku tahun ni . shoooooooo buruk , shooooo tak lawa , shoooooooo huduh u know ! datang dengan harapan nk cat kelas sekali tu cikgu cakap tak jadi cat -__- OUH MAN ! K sebab cat tak sampai lagi .

lepastu merempat kejap . xtahu nak buat apa . serious -.- kelas aku tak ada apa apa persediaan pun . lepastu cikgu jamilah keluar pergi beli pembalut meja . so balut . k pembalut tak lawa -.- serious . tak lawa kut :\ full of nombor haha serious pening kepala aku . nak tak nak , redhoooooo je laa -.-

lepastu lepastu balik , tidur . tengok tv . ouh tadi ada bola . negeri sembilan menang . ouh yeah * angkat kening * luls dan khairul fahmi che mat tadi id sooooo handsome gila vavi u know -.- iCair haha k dah . end of story .

k baru tiga hari sekolah , kerja sekolah dah berlambak dan bergunung . huishhhhhhhhhhh benci gila :\



k dah dua hari . eh tak , sebenarnya dah dekat lima hari . dia diam . dia menyepikan diri . k......redha . dah dua hari lost contact . saya diam , awak diam . dua dua diam . K....redha lagi . Sabar . Saya Okay walaupun hakikatnya k......saya tak . I'm Hurt Again .


k dah berpuluh puluh beribu ribu berjuta juta text saya hantar  . EH ? K yg tu tipuu , haha padahal baru lima enam kut . dan dan dan awak tak reply....tiada kredit katanya . K...Redha seikhlas yang mungkin u_u I wonder . Agak agak apa reaksi awak bila dapat text macam macam yg sy hantar tu ? teruja kah ? gembira kah ? terharu kah ? atau..........menyampah gila teramat yang sangat kah ? :o 

K iTak tahu :\ And now . saya teramat rindu kan awak . serious -.- eh tak , empat riuss saya bagi . k . mana . awak ? Ya Allah , tak larat dah nak rindu ni . tskk tskkk T_T

Tuhan , tolong lembutkan hati dia untuk memaaaaafkan segala kesalahan aku jika ada salah silap aku yang menyakiti hati dia