Tuesday, January 10, 2012

Assalamualaikum and hello people u_uV

k harini sepuluh - hari bulan satu - tahun - dua ribu dua belas . K.....pg tadi bangun lambat . lintang pukang siap siap pergi sekolah . ikutkan hati nak ponteng je tp k spm spm spm ! no ponteng :\ k lepastu cikgu cakap ada lawatan pergi U , siapa nak pergi bagi nama dekat Wajiha tapi k.......budak kelas cakap budak kelas hybrid dh kongker habis so tempat nak pergi tu macam agak tipis so k biarkan . watlekk je lh -.-

lepastu petang ada kokurikulum . balik lambat lagi . pukul 4.30 baru balik lepastu masuk kadet bomba dengan zaza . lepastu nampak Yen , lepastu jerit jerit dengan zaza sebab Yen is so hensem sangat hewhewhew k gatal birah :'3 K......lepastu balik .

balik . check handphone , nahhhhhh no message . whatheeeaven u_u takpe . dah biasa . on facebook , stalk him dan.......................................k :'-)


again . its happen . again .

its okay . aku kuat . aku dah biasa dengan benda ni semua . aku dah tak larat nak lara segala bagai ni . semua ni dah tak penting . dia datang , dia senyap dan dia pergi . K....aku terima . aku redha . mungkin dia bukan yang terbaik . setiap yang terjadi ada hikmahnya . terima kasih Tuhan bagi aku peluang untuk gembira dengan dia walaupun hanya seketika .

Terima Kasih Allah .

perempuan itu . k perempuan itu . akak itu . aku tak salahkan dia andai perempuan itu dah berjaya curi hati HIM . tak mustahil kan ? kakak tu cantik . kakak tu comel sangat . aku yang perempuan ni pun geram tengok , dia comel sangat sangat . apatah lagi HIM kan ? 

Akak tu Cantik - Him tu handsome .

Awwwwhh sesuai betul :-)

So that's the END of my love story . No more Him . No more Him and No more Him .


ITS OVER .