Sunday, January 15, 2012

 assalamualaikum and hello people .

k tarik nafas lepas tarik nafas lagi dan lepas . k lama tak updated blog k bz sangat . kerja sekolah bertimbun . serious . dah masuk form 5 ni memang tak boleh rehat lansung -.- setiap detik setiap saat setiap minit , sentiasa berkepit dengan buku buku buk dan mukabuku . Eh ? Eh ? Haha k.....lepastu lepastu makin hari makin penat . serious . k hari hari balik lewat eishhh benci tahu . ni belum campur dengan tusyen dengan kelas malam lagi . 

astaghfirulllah . aku x dapat bayangkan betapa letihnya hidup sebagai form 5 ni . tapi k . bersenang senang dahulu . bersusah susah tu kemudian . kn ? u_uV

k lepastu lepastu haritu kan kita kan kan kan dh ambil borang asrama tau tau , tinggal nak isi dan hantar je tau tau . k minta minta lah dapat masuk asrama , minta minta lah ada kekosongan dekat asrama tu . minta minta lah makanan dekat dema tu sedap . minta minta lah xd junior buli aku nnt :(
K tak kesah lah dapat blok mana , dapat dorm dengan strangers sekali pun asalkan dapat masuk juga . aminnnnnn ~ 

k lepastu k nothing much . nothing happen .
-
-
-

and this u_u 
Ok i'm waiting for nothing . just now . K...iOkay .

Ok i dont know why i had this such asadafkhlhglgkhhhhhhk feeling towards HIM . Ouh please -__- aku tak kenal dia , dia tak kenal aku . we both are like strangers . maybe ? O.o tapi........k aku tak tahu apa yang tengah aku rasa sekarang .

Fall In Love ? Again ? With Him ? :O

Ouh No ! Please ! Jangan saraa . jangan jatuh hati lagi dah nanti kau juga yang tersiksa lepastu bila orang tu tak layan kau nanti , ha mula lah lara 24 jam . ekeleyhhh ekeleyhh .___. K . Cakap memang senang .

And . This.....



 The answer is : YES . 

you know what , i had started to fall in love with you but when you said that......*k let it be a secret* . And I was like K.......Redha :'-) Saya cuba nak lupakan DIA . Ye , saya mencuba . cuba untuk buang apa yang pernah saya ' rasa ' kan dekat awak . k . . . bye love , take care u_u