Saturday, January 28, 2012

assalamualaikum and hello people * lambai lambai tangan n__nV

ehem ehem okay . semalam . eyh silap . bukan semalam , tapi kelmarin , dua - puluh - enam - haribulan - satu - tahun - dua ribu - dua - belas . okay semalam . macam macam yang jadi . ouh seriously , macam macam you know :'-)

okay haritu pergi keluar dengan fiey , shafiq , sarol and mirol . mula mula pagi tu pergi library . time tu kiteorg ber empat je . mirol xde . duduk sana siapkan homework . homework bapak ah banyak cikgu bagi . k macam ah aku cuti setahun . K..... 

lepastu lepastu area dua belas , keluar pergi makan . lepastu lepastu turun bawah , pergi lepak gedik gedik dekat esplanade bawah tu . lepastu lepastu otw nk turun bawah tu , nampak ada sorang 'pakcik' ni tengah buka seluar dia . dia show off dia punya ' ehem ehem ' tuuu woii -__- kitaorg semua like WHOOOOOAA :O aku dengan fie cepat cepat pandang tempat lain hahahaha cambodoo sangat -.-

lepastu lepastu lepak esplanade . duduk duduk layan perasaan dekat situ . blaa blaa blaa lepastu mirul call sarol . lepastu lepastu k pergi naik bandar atas lepastu lepastu jumpa mirul and the gang . lepastu lepastu pergi  lepak taman . dekat sana , macam biasa . keluar camera snap snip snop je lah kan . iMemang suka part ni . kerja aku cuma sengih , senyum , peace dan buat muka comel muahahaha k dah diam .


okay yang ni....errr okay idontknow apa diaorang buat time ni -.- delete gambar maybe ? HAHAHAHA xD


time ni tengah text umi kut -___- umi kita tanya like this '' ank keling bila nk balik '' harharhar -__- k sayang umi much much much .


say hello to syafiq hakim n__nV okay ni lah syafiq . hensem kan ? please say ' yes ' haha k diam . next !!


yang kiri tu errr norhafizah . siapa tak kenal pergi terjun lombong . yang kanan tu , mirul . awwhh handsome kan dia ? well well ~ k diam .



gambar pura pura ' candid ' HAHAHAHAHAHAHAHA -.-


and this... k fiey yang bg idea snap gambar like this hihihihi sweet tak ? sour tak ? omey tak ? hihi k syapik comel ~


muka aku is very lain the macam . dah macam @##$@$%@%$ okay .


and this......ignore my face . i beautiful just the way i am lalalalalala * muntah hijau *


* F A V O U R I T E *


Norhafizah binti Mohd Azahar :-)
she's my best friend . she's my best girlfriend . she's my lesbo partner . she's my gay partner ~  


and this .... thank you to sarol sapik , syafiq hakim dan amirul afif sebab jadi photographer haritu :-)

like seriously , haritu memang is the best . best sangat . walaupun penat , letih tapi berbaloi . and maybe tu last  kut dapat hangout macam tu lagi . lepas ni masing masing dah busy kan . for sure dah tak de masa lagi dah untuk lepak lepak , gelak gelak , gedik gedik macam tu lagi kan . i will miss all the moment and this is what we called friendship stays forever :-)

 '' dua - puluh - enam - hari - bulan - satu - tahun - dua - ribu - dua - belas ''


and this 

malam tu , text with him . macam biasa . gedik gedik , gelak gelak , main melting melting ahahaha lepastu tiba tiba he gives me a purpose . aku pun macam whoaaaaaaaaa O.o okay ekcelli , i feel the same way too tapi ouh iShy you know . aku perempuan . puas dah bagi sign xD hahaha tapi watlekk je lah kan . tapi tiba tiba malam tu dia.......haha k dan dengan lafaz 'bismillahirahmanirahim' , everything changes :'>

walaupun dia tak handsome macam farid kamil , macam aaron aziz , macam zayn malik , macam siapa siapa lagi lah . idontcare . biar dia handsome di mata saya seorang je pun dah cukup sebenarnya 

awak , terima kasih terima saya seadanya . k ' seadanya ' tu yang penting sebenarnya . okay tak sangka kan dari kawan terus jadi..........haha k . at first , saya tak sangka k kita boleh sampai ke tahap ini . tapi okay , kuasa Tuhan . dah takdir . benda dah nak jadi kan . and k saya bersyukur sebab Tuhan bagi saya kenal dengan awak sehingga ke hari ini . iloveyouuusomuch , opssssssssss :o hahaha k...*blushing*
-
-
ha k lepas ni , aku dah jaran online . serious . tak lama lagi nak masuk hostel . ouh serious . sedih kan tapi k itu pilihan aku . tiada siapa yang paksa aku .  k watlekk . setahun je pun . aku ada setahun je untuk study hard gila gila . aku dah besar , SPM menanti . K... SPM woii -.- bukan UPSR , bukan PMR . kalau dulu boleh laa study last minit . tapi sekarang ? ouh no more . 

aku nak buktikan dekat umi dengan apak aku mampu buat . aku xnk diaorang asyik bangga bangga kan anak org lain lebih dari anak sendiri . ye , aku tak nak . its hurt me a lot actually . but its okay . and k lepastu lepastu lepastu err k nothing much .

so till here . entry bapak panjang kan ? siapa suruh baca , padan muka hahaha k tak lawaknya . jangan gelak okay lalala k bye n__nV