Saturday, December 31, 2011

Assalamualaikum and hello people n_nV

Harini 31 disember 2011 , hari sabtu . tinggal lagi beberapa jam lagi nak masuk 1 Januari 2012 , hari ahad . OUH NO ! :O Okay terasa macam cepat giler masa berjalan sekarang u_u tup tap tup tap , dah tujuh belas tahun rupanya aku ni . dah besar dah . makin cantik , makin comel , makin jelita , makin anggun , makin sweeet pulak dah aku tengok diri aku ni LOL HAHA Joke okay . JOKE je lah ! -.- hekeleyh luu jangan ah nak seriyes sangat u__u

k.....cukup . annoy sungguh . herm k memang adat setiap tahun . bila masuk je tahun baru mesti ada '' azam '' aite ? taa new year lah kalau kau xd azam . baik kau balik kampung tanam anggur je lah kalau hidup xd azam ni LOL -.- HAHA K .



Eh ? 2012....k....secara auto nya eberi babies yg lahir pada tahun 1995 , semua akan dicop/digelar/di-nickname kan sebagai ' SPM CANDIDATE ' ataupun nama lain nya ' SPM VICTIM ' atau dalam bahasa baku nya ' CALON SPM ' . K what is SPM ? Siapa tak tahu ? O.o Angkat kaki and get lost noww ! T-T HAHA k , SPM is ' semua pelajar mati ' . K memang betul pun . Like seriously , the moment bila aku dengar je ' EYH SARAA , NAK SPM DAH TAHUN DEPAN KAN ' , I was like.......Hell No -__- Aku tak ready lagi . OMG OMG OMG ! Boleh ke cakap tak ready lagi ? K NEVER -.-'

Jadi memandangkan aku nk SPM , so segala aktiviti aku akan....berkurangan . Insya Allah lepas ni dah jarang online fb , dah jarang tweet , dah jarang skype , dah jarang ber-blogging . HAHA K KONON NYA LAH KAN ! Padahal bila balik je sekolah , lintang pukang berebut komputer dengan adik :\



2011 - Tahun yang banyak mengajar aku erti sebenar kehidupan sebagai seorang remaja . seorang perempuan . seorang kawan . seorang sahabat . seorang pelajar . seorang anak . seorang kakak dan seorang girlfriend . Eh ? Eh ? HAHA K -.-

Macam apa yang aku selalu cakap .
Everything happens for a reason . And now , I found that '' reason '' and Thank You Allah :'-)

GOODBYE 2011 . HELLO 2012 .