Tuesday, January 3, 2012

assalamualaikum and hello people n_nV

k tengok kalendar , awwh its 3 Januari 2012 . Okay repeat again 3 Januari 2012 okay . OMG OMG OMG ! Cepat gila dah masuk tiga haribulan . apa benda ni ? kenapa cepat sangat ? please slow sikit boleh tak ? eh ? eh ? eh ? haha k cukup saraa . cukup . annoy .

k ekcelli aku tak tahu nak updated apa . seriously , aku updated benda tak de motif sebenarnya . HAHA k dah diam . k esok pukul 2.30 petang nak pergi daftar sekolah haha okay sekolah aku pelik . buat kerja last minit tapi k who cares . aku xtahu aku nak pakai baju apa , memandangkan aku ni digelar '' outsider '' . k means aku bukan budak asrama -____- sadisss sangat .

ouh ya ekcelli aku nak masuk hostel tapi....k tak dapat surat tawaran n_n tenenene selamat aku !! HAHA dan...aku pun belum ready 1000001 % sebenarnya nak masuk sana . huhh ikutkan hati malas masuk tapi k tak sanggup aku nak duduk dekat rumah memandangkan awal awal lagi ayah aku dah cakap '' NO FACEBOOK , NO TWITTER , NO HANDPHONE , NO HANGOUT ON 2012 ! JUST BOOOOOK ONLY '' . Ouhhh dem shitt pffft -__- apa giloooo betul . mana mungkin aku hidup tanpa benda tu semua . tskk tskkk T_T

so dari aku tensyen dekat rumah sebab tak dapat '' hiburan '' tu , baik aku masuk hostel je kan ? benda nya sama je :-\ ahhhh wtv -.- idk . yg aku tahu aku pergi sekolah , hu ha hu ha hu ha HAHAHA k tak . aku nak spm tahun ni , k spm siott . so k be ready 95's :*

2012 - Hidup aku penuh dengan BUKU-BUKU-BUKU-BUKU-BUKU DAN BUKU .

lepas ni , aku dah bz . seriously . aku tahu .

bangun pagi , pergi sekolah . balik sekolah , tidur . bangun tidur , buat apa yang patut . lepas magrib , study . buat homework . then area 9 lebih , rest kejap . pukul 10 lebih , sambung study . area 12 , stop . siapkan barang sekolah dan tidur -.-

OKAY ITU KEHIDUPAN AKU TAHUN INI T__T
-
-

K Lepas ni dah tak boleh macam ni kan ? ye , aku tahu . memang tak-akan-boleh-dah punya :'-( aaaaa tensyen aku nak spm ni . k tak pe , setahun je lagi . setahun je untuk aku struggle gila gila . lepas ni spm , aku nak kawin terus ! seriyes u__u wuuuu lol k dah diam . kbye .