Wednesday, December 14, 2011

Assalamualaikum and hello eberibadi * lambai lambai tangan siket * LOL Bajet macam Retis je , hihiii okay dah gelak sopan , baru lelaki terpikat hahaha k xde kaitan .

Hmm sedar tak sedar ouh ya dah dekat lima belas hari aku dekat sini , dan dalam masa lima belas hari tu macam macam dah jadi . Okay I tell You again , MACAM MACAM DAH JADI :)



Ada suka ada duka ada pahit ada manis ada sweet dan ada sour . k lumrah bercinta aite , btw opshhh !! siapa bercinta ? hihihihi okay gelak maluuuu u__u hmm alhamdulillah , hati aku dah jadi milik orang dan hati orang pon dah jadi milik aku , haha k wait . skema gila ayat O.o' k wtv .

Ternyata susah untuk aku kembali sayangkan seorang lelaki ni kembali setelah sembilan bulan aku sendirian . seriyes -.- aku dah lupa cara cara nak sayang lelaki , aku dah lupa cara cara nak sweetsweet dengan lelaki dan aku dah lupa cara nak jaga hati lelaki . Okay , pengalaman aite . pengalaman lalu yang buat aku jadi macam ni . 

lepas apa dah jadi sembilan bulan lepas , aku rasa macam k konon pintu hati dah tertutup . tp okay aku manusia , aku remaja biasa , macam yuuuu olllssss ni la kan kan hmm tipu ahh cakap kalau xnk ada coup right ? K gentle aku jelly gile bila tgk org lain ada coup sana sini , but k aku sabar . dan alhamdulillah , Tuhan pertemu kan aku dengan dia , Si Lelaki yang berjaya mencuri hati aku hihihi okay malu * tutup muka * HAHA K .

Pada mula nya , aku rasa macam :

MAMPU KE AKU JADI YANG TERBAIK UNTUK DIA ?
MAMPU KE AKU BUAT DIA HAPPY BUAT DIA BAHAGIA DENGAN AKU ?
MAMPU KE DIA TERIMA AKU SEADANYA ?
MAMPU KE AKU HADAPI SEGALA DUGAAN BILA DENGAN DIA ?


Okay banyak gila MAMPU KAN ! SEE ! Betapa aku fikir semasak masak masak dan masaknya untuk terima dia . Dia lain . Dia tak macam ex ex aku yg asddhfkjhdfkgjdfl tu haha k diulang , dia lain . baru 2 3 hari aku dah rasa dugaan tu , haha tp k alhamdulillah . aku terima dia seadanya , dia terima aku seadanya . Itu dah cukup :'>

I'm Yours , You're Mine . We're Together . ILoveYou , YouLoveMe . That's All :')

Last word , ILOVEYOU KURUS <3