Thursday, September 29, 2011

Lamee taa updated . Bnyak betul bendee baru sekarang . Fb dh lain , belog pon dh lain .
Semuaa dh xnk log in FB . Okayy memang , FB makin borink . Pelik .
Semuaaaa dh pergi check in dekad tweett tweet .
Hurmm Inilah kesan nya kalau Mark terlalu pintar --'

Okay dah . Tak de kaitan . Bukan ini yg aku nk bicare kan .
Sekali lagi , Aku mulaa jatuhhh err jatuh err jatuh hati .
Okay , tak serik serik lagi .
Ini lah aku . Dh kene sekali , lepastu due kali pon taaa serik serik lg . hurmm :-/

Dye - Capital H juga . Tapi kini , bukan HZ lagi . Tapi MH okay . Diulang , MH <3
Dye - Di mata aku , die Ensenggggg kemain lagi  .

Diam diam , aku mulaa suka siked siked dekad dye .
Aku cuba buang perasaan ni jauh jauh dan jauh .
Namun , ape daya aku .
Aku manusia biasaaaaaaaaa --'

Malam nie penentu segala nya . Ternyata BERTEPUK SEBELAH TANGAN  . Hurm , taa berbunyi kan ?
HARHARHARHARHAR =.='
Itulah situasi aku kini . Namun tak pe .
Okay COOL . Tak peeeeee awak .
Aku faham , akuuu bukan sesiape untuk jadi sesiape pada dirinya .

p/s : I hate my situation right now !

THE END .