Saturday, October 1, 2011

Malam nie , macam biase . Okay sunyi sepi dan sepi dan sunyi lagi .
Hikhikhokkk , Tadi kan kan aku deactived pesbukkk lagi . Hohooo aku memang gedik . Ade masalah siked , mulee gelabah nk deactived .
Entah pa pe , huhhhh -..-' Lpastuuu bile rase diri dh tenang , dh bosan , okayy log in laa balik !

Hariney , satuuuuuuu hari hp aku taa berbunyi . Jyeahh .
Mean taa de call , mahupun text . Auww Shoooooo COOL bebeh :'>
Inilah kehidupan aku sekarang .

Bangun pagi , pegi skola . Balik sekolah , hadap pesbukk . Lepastu offline kejap . Mandi , makan dan study . Lepastu onlineee balik , makan , tgk tv dan tido .

Sekarang dh NO TEXTING , NO CALLING 

Rase mcam dah tak de function nk pakay hp sekarang ney -..-'
Klau taa de kredit , bia lantak . SOS Topap ade kalau emergency sgt . Tak payah gelabah sibuk nak carik kedai topap .
Kalau taa de bateri , biaa lantak . Malaz aku nk pergi cassss .

Huhhh itu laa aku sekarag . Sedih kan ? Atototoooooo lifee aku kini SANGAT BERBEZA dengan dulu .
Akuu taa macam org lain . Orang lain Hari hari asyik texting , supersaver dgn pakweeeeeee masing-2 .
Aku ? HAHAHAHA Kalau text pon , setakat text UMI je .

Itupun cakap sebab dah balik sekolah .
Lepastu memang hp tu terlantarrr je lah dekad atas katil tepi patung domooo aku -..-'
Whattt A Life !
Borinkk kan Lifeee aku ? Tp Who cares ? Aku still ade FAMILY . Aku ad Umi , Apak , Adik adik :-)

They always beside me when I need them . Walaupon aku selalu bertumbuk begaduh bertekak mulut dengan adik adik aku , tp aku tetap sayanggggggggggggggg dyeorg .

  ADIK ADIK , KAKA SAYANG KORANG , Okay #Ikhlas :'-) Errr am I just say ILOVE MY ADIK ADIK ? ==' HAHA , Okay dah .

Okay Ape motif aku post bende ney ? Well , Just want to say HOW BORED AM I --' Okay bay peopleee . Sleep time :-*