Tuesday, April 5, 2011

shari taa text dengan kaw , terase bagai setahon lame nye . ouhh , mngdix di situ --' mnyampahh arhh . tlong laa . setoppp it NUR ZAHRAA BINTI HAMDAN !

sedar lhaa kaw , dye bukan hak kaw lg . tolong lhaa terime hakikat . dye daa tak nak kat kaw lg . dye daa tak de hati lg dekad kaw . dye dh anngap kaw K A W A N sahaje . oke , titik . pleasee arhh :\

--------------------------------------------
stiap kali updated belog , mst aku nk ckap psal dye . nk citer psal dye , taa bnyk pon mst siked aku msok kan psal D Y E . arghhh , dh mcm gile ke talak pulak aku ney --' 
sbb jantan sorang , aku dh jd mcm ney . taa ke bangang name nye tu ? aaaa , aku sdih . aku kecewe . untuk kali ke berape , aku pon taa tahu laaa . taa dpat nk kire dgn jari jemari aku laa .

penadd . letih . tired . exhausted . arhh lengkap --'

Cinta itu ibarat coklet dan ais krim . Sedap , manis pada mula tetapi mendatangkan bahaya kelak jika kita terlalu leka dan ketagih dengan nya .

umi , apak . maafkan saraa . bukan niat nk menggatal , bukan niat kecewe kan umi dgn apak . smue mak bapak nk ank dyeorg bahgia , berjaye setinggi-tinggi nye . kn . ye , mcm tu jgak laa umi dgn apak aku . 

aku hrapan keluarga . aku ank sulung , ank pertame . aku tak de abang ntok bergaduh , aku tak de kakak untuk berkongsi rahsie peribadi . aku cume ade , adik adik dan adik . 
apak selalu pesan , aku harpan keluarga . jage name baek keluarga , jage diri . jage nama baik apak umi . apak nak sara berjaye jd dktor mcm yg sara nk tu , bg contoh dekad adik-2 yg laen . 

oke finee , emoo skjup . * menagissss lagi dn lagi , arhhh ! :'\

mood : tgh dengar lagu SELAMAT TINGGAL - ZIZAN , DINA :'(