Wednesday, April 6, 2011

aaaaa ~ makin hari aku makin penad . hdop bergelar pelajar , mmg memenadkan bagi aku . trlampau penad . bngun pagi seawal pkol 6.3O , pergi sekolah , jmpe kawan kawan , balekk , buad hmewrok , online , makan dan tydooo . 
itulah rutin harian aku . penadd , penadd . hari hari buad bnde yg same , aaaa -.-'

aku dpt kawan baru , dye ddok sebelah aku dlm kelas . aku suke dye , mksd aku , aku suke care dye . faham ? --' dye taa smbonkk , dye peramah , dye bnyak ckap . ouh lupe , name dye zafiraa :')

smue sbject , mkin lame makin ssah . lg lg , add math , goshhhhhh ~ aku lemah giler bab function tu arhh , sumpaa ap yg ckguu ajar aku taa reti mcm mne nk buad :O
kasihan nye dekad diri aku , kan ?

skip skip skip , blaa blaa blaa -.-'

semakin hari , hndphone smkin membosankan , topap 3 rnggit , tp boley tahan dekad sebulann , woooooo ~ hebad kan ? yeahh tepok tgn sikedd -.-' arhh dh terbukti hp tu mcm taa brsntoh lnsung dh skrg . bosan . itulha yg hnye mmpoo aku taipkan .

 setiap kali mcg , mst ney yg akan keluar . bosan arhh klau hari hari mcm ney . tahu taa .

ngaa uad pe ? 
dah makan ?
sihad taa hariney ?
taa online ke ?
ouhh , awak bz ?
taa g mane mane ke hari ney ?

tolong lhaa , mcm org xde life jea ,hari-2 soalan yg same . grr ~ gg aku sakid , mulot aku pon same . lg lhaa kan mmbuadkn aku panas , mmbuak buak . asyk nk moody je . ye laa , mahu tak nye , gg aku sakid , SANGAT  taa tahu apehall , tetibe buad prngai mcm ney --'

aaaaaaaaa ~ Oke fine , aku tahu , post kali ney agk mcm sumpaa mngarut . aku pon ta tahu nk taip ap sbnrnye . aku pkay taip je ap yg trlintas dekad kepale aku yg chomel ney . 

agak emootionalll , mngade sngguh . k bayy , mmuahh siked :\