Tuesday, April 26, 2011

semalam , seorang makhluk Tuhan buad aku naik angin lagi smpay kan aku ter mencarut-2 lhaa pulak . Astaghfirullah ~ umi apak taa penaa ajr aku mencarut smpay bgitu skali , tapi . err okee hati aku sakidd gilerr semalam :\ k dh . bhnti cerite menyayat hati tu .

hanye buad hati aku makin lukee parah =='

-------------------------------------------------

hariney taa pergi sekolah lg . whoaaa untung lhaaa , err ~ :\

skip skipp . mcam biase . aku onlinee , dye online . OUH . hanye tu je yg mmpu aku cakap . taa de bnde laen lg dh . dh puass aku tahan nafsu , jgn arhh nk gatal sgt prgi bukak fb dye . itu mnceroboh privesii dye laa !
tapi , aku degil . ye , mmg aku degil . sangat :\ mungkin kerana hasutan syaitonirojimm mmbuadkan aku taa boleh than diri ini .

bukan niat nk mnyibuk kan diri , tapi ~ err entah lhaa . 

OUHH , DYE TENGAH CHATTING DENGAN KAWAN DYE :') 
ouhh ptott laa , biar kan . puas aku cube mncari kekuatan di sebalik situasi itu . amboiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh , MESRE SUNGGUH AWAK DENGAN DIA :') cemburunyaa saye  T__T

tak pee . sy tahu , awk pn penah rase situasi yg menyakitkan ni kan . tak pe . saya tak de hak nk marah awk mcam dulu-2 tu , hik hikk :'\ dlu giliran dye , sekarang giliran aku pulak yg rase . bertape sakid nyee kan . sakid . sangatt arh . 

aku berdoaa kepada Tuhan supaya di berikan kekuatan pada diri ini .

aku akan bahagia kalau dia pon bahagia . tapi , betul ke ? aa entah . k bayy :'(