Friday, April 29, 2011

sekarang , aku dh mule berdikari . aku dh pnday . aku dh tak semanje segedik semengade mcam dulu-2 tu . 

dulu . dulu aku mengade sgt . bile buad bukak buku , bile pegang pen , bile tgk je nota-2 tu , aku mesti nak ade org teman aku . mean , text dgn aku pn , jadi lah . at least , aku ad laa jgak teman ckap cakap .

kalau tak de , mule laa aku rase mngantuk , lepas tuu moody , lepastuu hmework satu hapak pon taa siap . then tidoo . itu lah aku , soooo sooo sooo sooo mengadee derrrrrrr =='

sape yg slalu teman aku ?  DULU , encik H . dye selalu teman aku , dye tau , aku nk pmr taon lepas , dy snggop tahan mate ntok teman aku study . dye teman aku meraban , mengarot mcam-2 . hampir tiap tiap malam , itu lah rutin harian aku dan dia .

TEXTING DENGAN ANAK PAK CIK ZAILANI SAMBIL BUAD HOMEWORK .

sekarang ? sekarang , dah taa mcam dulu . sekarang , aku berdikari . tiap-2 malam , aku buad hmework , aku study soarng sorang . dye dah tak de ntok teman aku . ouhhh , sedih . sangat . stiap kali aku jmpe je , wlaupon secebis kertas , akan aku coretkan name kite :'(

[ apisara  ♥ sarapis ]

gabungan name kitee , yang tak pernah akan ade hujung nyaa . yang tak pernah ade titik , noktah nya . alangkah bahagia nya kalau kitaa pon mcam tu . tak kan pernah ade akhir nya .

namun , ape lah daya aku , melawan takdir . melawan ape yg dah tertulis .

aku sentiasa tunggu kau walaupon.... maafkan aku .