Monday, May 2, 2011

aku tak kan berputus asa . putus asa , itu bukan sikap aku . apak selalu cakap , jangan mudah berputus asa . 
berusaha sehabis daye untuk mncapai ssuatu yang kite nak .

aku selalu ingat pesan apak tu .
aku janji dalam diri , aku tak kan pernah berputus asa lagi selagi aku mampu .

biaa ap org nak ckap , kutok , maki , sndir , perli dan blaa blaa blaa .

jgn dengar ckap org sekeliling . org tak knal sape aku .
bile tak knal , jgn lah nak buad crite , aku ini lah , aku itu lah .

itu fitnah name nya . fitnah . kaw faham kan ap tu fitnah ?
dose fitnah itu lg besar k dr dose membunuh .

bukan niat nk tunjuk alim , bukan niat nk tnjuk panday .
cume aku brkongsi ilmu shaje dgn kalian , wahai si pengfitnah =='

apa yg mmpu aku lakukan , kini .
kuad kan hati , tabah kan jiwa , kental kan semangat .
hari hari yg aku lalui bukan lah semudah yg org lain bayang kan .

kini hari hari aku , penuh dengan senyuman . senyuman yg sgt lah hipokrit . 
sungguh . itu lah aku kini .


yulia fatihah ,
adek gendud sayang ,

jage diri awak elok elok dekad sane .
kami semua akan rindu kan awk dekad sini .

tak kan pernah ade org yg dpat mengganti kan diri awk ntok kami .
khadiran awk buad kami semua bahagia , gembire .

sangatt .

thnx awak :')