Saturday, April 20, 2013

DULU.
''.....cepatlah habis sekolah . penatlah nak kena buat homework , ikut peraturan , pakai tudung bulat labuh lah , bangun pagi , pergi tusyen , balik lewat , xd masa nak rehat . cepat lah habis sekolah!''

tapi tu dulu . sekarang ?

aa aku rindu sekolah .  memang dulu , rasa nak habis cepat je . bila last paper spm tu , aku rasa macam yeay teneenene dah habis sekolah takyah sibuk nak iron uniform tiap tiap malam sebelum tidur . takyah sibuk nak kemas buku dah . yang penting , takyah sibuk nak bangun pepagi buta tu!!! yeay!!! cop.. tu  masa seminit selepas dah bergelar bekas-pelajar-sekolah . K.


rindunya nak pakai uniform sekolah yang dulunya aku rasa macam the hell benci to infinity kau tahu -.-t sebab apa . aa sebab... ZzzzZzzZ tudung . labuh dan bulat nomnomnom . sekarang dah tak pat dah nak rasa pakai tudung yang aku selalu ngat kutuk tu :( eii . rindu k . lepastu bawah meja mesti wajib ad cermin kecik nak betulkan tudung . biasa ah tudung selalu kembang kembung tak center apa bagai tak tentu masa , takkan tiap masa nak kena ke tandas . so untuk tak dicop sebagai pelajar-yang-suka-pergi-tandas , letak ah cermin kecik mickey mouse bawah meja hihi .

btw , dulu i pakai flat je uollss ~takdenye pakai kasut bertali jenama line 7 ke , converse ke , nike ke em cop . ad ke nike bhahaha . sekolah dulu , perempuan wajib pakai kasut kulit pvc hitam tu tapi mula mula sekolah je aku pakai lepastu acah acah gangster sikit , pakai ah flat hitam ni ~ bergaya sikit uolls . em macam over sikit pula . aa kisah -.-t


yang ni masa hari guru sekolah . like seriously , aku rindu moment ni :( masa ni aku , zaza , asma . kitaorang bertiga buat persembahan atas pentas . persembahan melodion lagu ombak rindu dengan di saat aku mencintaimu dengan dak dak form one ~ uhuks . aku tak tahu mana dtg semangat berani aku masa tu dgn yakin cakap dkt asma nk join dia buat persembahan . sekali tu masa atas pentas , mengeletar kaki rasa nk balik rumah terus hahahahahahhahaha em ok. rindu :(


yang ni... masa masuk pertandingan kawad kadet bomba . yang ni pun entah mana tiba datang idea aku ajak zaza masuk kawad . semua ni sebab nak kan sijil koko lah -.-t nampak tak betapa semangat aku nk kutip markah koko dulu . kitaorang training petang lepastu sambung malam lepastu petang lepastu malam balik ZzzZzzZz . benci time kena angkat pili bomba . berat gila kau tahu habis melecet tangan kiteee . future husband , sorry kalau tangan I tak lawa macam neelofa aa :( eh.. cop . tetibe ZzZzzZzz .


* cuba cari mana satu aku . yang paling comel tu aa for sure lah tu hihihi * K .

yang ni pula... yang ni kira macam dak-dak-dak-kelas yang rapat . macam macam perangai macam macam songeh semua ad sepanjang kenal dengan diaorang . tapi , bila dh habis sekolah gini , mula rindu..... rindu sangat . diaorang lah banyak ajar aku itu ajar aku ini sampai aku faham . sbb aku ni jenis cikgu ajar dkt depan , tak faham . kena ad org yg faham , kena lh ajar aku sampai faham . cop . ayat gaya keling -.-t wtv . diaorang lah banyak tunjuk ajar aku masa mula mula masuk hostel dulu . semua kata aku ni manja sbb taknak duduk hostel memula tu . eh korang , gua bukan manja cuma dah rumah dekat so gua berulang laa . ala jeles lah tu kena stay hostel memula tu hihihi lol .


yang atas , Mimi . yang bawah , Zaza . ni laa dua orang bestie gua dekat sekolah . mmg kalau pergi mana mana lebih berkepit sikit dgn diaorang . Mimi , aok banyak ajar koi life dekat asrama sbb kita satu blok dulu sama aras . koi ingat lagi muka teruja aok bila koi sampai blok , lepastu aok cakap ' wei koi ingat aok tipu je nak duduk asrama . aok kan manja hahahaha ' sumpah dia gelak gaya syaiton dulu nganjing koi ah geram nak pecahkan lemak time tu -.-t hahahaha tp em sayang ngat ke dia . tiap malam lepas prep , mesti dia dtg menyibuk duduk dekat dorm acah acah nk buat homework . last last tutup homework , gosip sampai ke sudah ZzZzz . miss you momo <3

Zaza , em koi selalu ingat aok dapat 8a masa pmr . padahal punyalah sama je result dgn koi entoh ngape koi ingat aok 8a . lepastu aok pun ckp 'well muka koi muka budak cerdik kan' hahahahaha bongok zaa . kerek sangat -.-t tp takpelah . aok mmg cerdik pun hakikatnya :( dia mmg cerdik dari aku . dia selalu ajar kimia , bio , fizik aaa semualah sampai aku faham . kdg kdg dia pun stress nk ajar aku payah ngat nk faham fahamnya hahahaha . ingat lagi dulu aku pernah buat janji dengan dia .lepastu bila aku atau dia mcm malas je nak belajar , mesti kitaorang ingat janji kitaorang . 'kita dah janji nak berjaya sama sama kan' . awww so sweet bila ingat balik :')


Last... Gua Rindu SEKOLAH :( Sangat. 

The End .