Saturday, July 21, 2012

* tengok kalendar * Alhamdulillah..... Dah 1 Ramadhan dah harini . Maksudnya seluruh umat Islam dah start dah berpuasa :-) 

Kalau dulu...
Lepas berbuka je , mesti pergi terawih . Yulia datang rumah . Lepastu pergi rumah Neeno . Pergi terawih sama sama . Tapi sekarang..... Mana ada lagi dah . Kalau pergi pun , pergi masing masing je sebab Yul dah pindah :'-)

Kalau dulu....
Petang petang je mesti pergi bazar ramadhan dekat depan rumah tu jalan kaki dengan Yul , lepastu tawaf satu bazar tu sampai pakcik yang jual mercun pop pop tu pun hampir bosan melihat kami . hihihi itulah remaja namanya . em k macam dah keluar topik . 

Hmmmm.. Indahnya zaman zaman berhingus dulu tu . eh bukan berhingus . time tu hingus hampir separa nak kering . hmmmm Yul , Saraa rindu ramadhan dengan awak :'-)

-
-
-


Untuk lelaki yang kini sedang saya cuba usaha untuk lupakan...

Awak apa khabar ? Masuk harini... dah sehari kita tak bercakap . Baru sehari tapi bila dengan awak , sehari saya terasa bagai setahun... 

Okay ayat nak bombastik je . Tak perlu muntah . Itu kenyataan .

Hmmmmmmmmmmm.

Wahai awak , si lelaki yang kini hanya mampu anggap saya sebagai seorang kawan...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL - MUBARAK .

Semoga..... Awak dapat puasa penuh tahun ni . Insya Allah :'-)
Saya Doakan .





Semoga Ramadhan kali ni memberi berjuta manfaat untuk diri aku :-)
Amin......