Friday, May 6, 2011

seandai nya saja kau bisa mengerti , apa mahu aku sekali ini ♥ --'

be a strong girl . pleaseeee saraa .

hari hari macam ni . bile smue ney nk ad titik , nk ad noktah nye ? trase mmbazir hidup macam ney . MEMBAZIR sangatt . penad , letih , letih lagi , penad lagi . k smuaa ade . 

murah nya air mata , ye murah . 3 singgit je . k tak lawak , jgn gelakk =='

umi selalu cakap , air mata seorg wanita itu sgt lah bernilai . jgn pernah keluarkan air mata itu untuk benda yg remeh temeh ney . itu bodoh name nye . ye , baa wauu daa wauu haa :\

namun , apa lah daya aku . aku perempuan lemah , jiwe aku taa kental . hati aku taa kuad . aku bukan perempuan yg tabah . sungguh . aku mengaku . meski pun di wajah trsnyum bahagia , namun dalam hati ? Ya Rabbi , sakid nyee . hari hari aku lalui begitu perit kini .

taa seindah dulu , taa sebahagia dulu . begitu hebad nya penangan seorang insan yg bergelar LELAKI dlm hidup aku . 

sungguh sayang , aku mengaku kini . kaw terlalu hebad , sangat laa hebad .
kaw mampu membuadkan hidup aku kucar kacir . 
membuadkan hidup aku tunggang langgang . 
mmbuadkan hidup aku seolah olah aku khilangan segala nya .



aku bukak save msg dlm hp , tady .


ade 48 MESSAGES smuaa nya .
aku bace smua nya , smua msg yg indah indah dulu .
dlm hati , aku bersyukur kpd Tuhan .

terima kasih sbb pernah buad aku bahagia , walaupun untuk jgke mase yg skejap .

masih aku simpan , masih lagi aku terkenang smua nya .


care kaw , suare kaw , gelak tawa kaw .
sungguh , bertapa aku amat lah merinduii smua nya --'

setitik , dua titik . air mata mula melabuhkan tiraii dekad pp --' CENGENG NYEE ! =='

bertapa indah nyaa saat itu dulu . 
saat sebelum 26 . 11 . 2O1O .

HZ , tlong jgn benci aku . itu bakal mengundang 1OOO kkcewaan pd diri aku :\