Thursday, February 17, 2011







malam ney , brlaku g . aku rse daa dkad smnggu dh aku taa mngis . oke bgus , taniahh saraa . smnggu aku dpt brtahan tnpe air mate kluar dr bdn aku ney . mksd nye , dlm smnggu ney , taa de laa aku sdih biriee sgt . tp mlm ney ? err , knape ? ape jd ? err , malam ney , aku taa dpt than lg . fuhhhh ~ sumpaa aku mngis briye giler mlm ney . bgai org mati laki , hilang ank -__-'


haiyoo ~ aku daa cbe tahan tp aku taa boley . ye , aku taa kuad , jiwe aku taa tegar taa kental mcm jiwe org laen . hati aku lembut , selembut sutere ? mungkinnn ~ T__T  knp dgn aku ? suke sgt laa mngis dan mnagis . Ya Allah , knp aku dilahirkn mcm tu ha ? oke , sbar sbar . tak pee . itu lumrah dunie .


saat ney , aku rse bgai hati aku dh xde . daa brkecai , brderaii . oke bagus , biaa lah hancor brkecaii mcm tu . biaa xde org nk lg , buad ape ad hati klau asyik skid hati je kn ? aku nk prgi , jauh dri dye . tapi aku xmmpoo . smue daa trlmbad . org laen sdap laa kn ckap , sbar sbar . laki mmg mcm tu . sbar ey . pfffttt , sumpaa bosan laa ~ -__-'


muak daa aku dgr nasihat mcm tu , ye . muakkk . aku daa taa tahan woo , jiwe aku tsikse bgaii . kat spe aku nk mngadu , huhh ? biaa kan , baek aku smpan dlam hati ney sorg sorg . lg bgus , taa mnyushkan org ntok dgr mslah aku yg mmg taa pnting ney ? -__-'


trase bgai nk patahkn sim , nk hempaskan hp , nk tendang krusi , nk pecahkan meje . klau laa aku boleyh buad bgitu , huhhh . tp aku tahu , aku taa boleyh . dr buad sgale bnde taa brfaedah lnsong tu , baek aku makan . makan boleh mmberikan ktenangan dlm jiwe aku . aku nk burger mlm ney , aku nk kinder bueno . aku taa pduli aku gemok ke ape , biaa lntak laa . 


klau dulu , aku cerewet . aku slalu ckap kat dye , gemok taa chomel . nnt laki lari ~ HAHA :'(  mungkin skrg aku daa gemok kud ? sbb tu laki aku lari . jaohh , jaohh sgt tnggalkan aku terkontang kanting , sndirian . dye daa ta prdulikan aku , HAHA :'(  knape ? ape ? penadd laa hari hari aku fikir bnde yg same . sumpaa , penadd . 


umi , maafkan saraa . iloveyou umi :'(




DEACTIVE . THANK YOU .